Komunikaty prasowe

Więcej usług w Galerii Północnej

Galeria Północna przyciąga największych teleoperatorów na polskim rynku, wzmacniając ofertę tej kategorii o Plus/Polsat Box.

Galeria Północna pozyskała kolejnego istotnego najemcę. Niebawem w należącym do GTC SA centrum handlowym zadebiutuje punkt sprzedaży sieci Plus/Polsat Box, lidera rynku telekomunikacji i rozrywki w Polsce. To już 8 otwarcie w ostatnich sześciu miesiącach.

– Realizując strategię leasingową stawiamy na rozwój oferty jako całości, ale także wybranych jej segmentów, które są kluczowe dla pozycjonowania obiektu oraz umacniania footfallu. Sięgamy przy tym po doskonale znane brandy, które są komplementarne dla tenant-mix’u, ale także atrakcyjne dla lokalnego rynku konsumenckiego – mówi Katarzyna Żuchowska, Leasing Manager GTC SA

– Umowa z Plus/Polsat Box jest tego najlepszym przykładem. Dzięki tej marce nie tylko wzbogacamy segment usługowy Północnej o kolejnego wiodącego na polskim rynku operatora, ale także tworzymy niezwykle kompletną ofertę tej kategorii. Tym samym nasi klienci zyskają dostęp do propozycji wszystkich sieci pod jednym dachem – dodaje.

W sumie w Północnej można znaleźć lokale czterech teleoperatorów. Łączony koncept Play/Polsat Box będzie piątym. W ofercie Punktu Sprzedaży klienci znajdą najnowsze produkty i usługi telekomunikacyjne, urządzenia dla odbiorców indywidualnych i biznesowych, internet 5G, a także – w ramach Polsat Box – szeroki wybór treści i najciekawszych kanałów na rynku.

– Wraz z zaplanowanym na luty otwarciem Północna dysponować będzie jedną z najszerszych i najbardziej zróżnicowanych ofert operatorów wśród warszawskich centrów handlowych – mówi Katarzyna Żuchowska. Dziś w ofercie obiektu można znaleźć punkty: Orange, T-Mobile, Virgin Mobile/Telakces.com oraz Play.

Cały segment usług, który regularnie wzbogacany jest o nowości, składa się już niemal z 40 najemców, wśród których można znaleźć m.in. centrum Enel-Med, banki: ING, Millenium, mBank, Pocztę Polską, touroperatorów TUI i ITAKA, Time For Wax & Nails, myjnię samochodową City Wash czy Pralnię EBS.

– Klienci robiący regularnie zakupy w Północnej cenią sobie stworzoną ofertę usługową, dzięki której mogą załatwić wiele spraw w jednym miejscu. Jak wynika z badań konsumenckich GfK dla naszej galerii, już dla 14% lojalnych klientów atrakcyjność i szerokość tego segmentu jest głównym powodem regularnych wizyty w obiekcie – dodaje Katarzyna Żuchowska.

– Przyciąga zarówno bogata propozycja banków czy najpopularniejszych na rynku biur podróży, jak również usług osobistych, z usługami medycznymi, optycznymi, fryzjerskimi czy pralniczymi na czele. Coraz większym magnesem skłaniającym do częstszych wizyt jest także dostęp do nowoczesnych usług, jakie oferują operatorzy różnych sieci – wylicza.

Plus/Polsat Box jest pierwszą umową, którą w 2023 roku ogłasza Północna. Jak zapowiadają przedstawiciele leasingu, nadchodzące miesiące pod tym względem będą owocne. – Przed nami intensywny sezon leasingowy, który przyniesie kilka znaczących debiutów. Finalizujemy właśnie rozmowy z kolejnymi najemcami. Zmiany zachodzą także w lokalach obecnych najemców, czego przykładem jest m.in. relokacja sklepu z zabawkami Junior czy salonu Hair Styling Team – wylicza Katarzyna Żuchowska.

Udostępnij

Kontakt
dla prasy

Tomasz Pietrzak

Head of Retail & Property PR Projects
Guarana Public Relations

509 106 256 gp@guaranapr.pl Background

O Galerii Północnej

Galeria Północna to nowoczesna, rodzinna galeria handlowa w północnej części Warszawy, pierwsza czwartej generacji w tej części miasta. Mający 64,8 tys. m kw. obiekt stworzony został z myślą o osobach uwielbiających zakupy, ale także aktywną formę spędzania czasu wolnego. Na ofertę galerii, obejmującą aż 15 segmentów, składa się dziś niemal 200 najemców. Tenant-mix Północnej wypełniają tak znane marki jak m.in.: H&M, Reserved, Sinsay, Mango, Guess, Kappahl, TK Maxx, HalfPrice, Tatuum, New Yorker, Vistula, CCC, Deichmann, MODIVO x eobuwie.pl, 4F, Puma, New Balance, Intersport, Martes Sport, Wittchen, Tous, W.KRUK, Apart, Yes, Douglas, Rossmann, Sephora, Inglot, Empik, RTV Euro AGD, iSpot, Media Expert, Sony Center, Duka, home&you i Homla. Operatorem spożywczym galerii jest natomiast Carrefour. W centrum mieści się także fitness klub Zdrofit, 11-salowe kino Cinema City, a także 22 lokale gastronomiczne, które można znaleźć przy komfortowej strefie food court, w strefach relaksu na dachu, ale także przy alejach handlowych.  Galeria Północna to centrum handlowe w stolicy posiadające największy  ogród na dachu, w którym można znaleźć m.in. unikalną w skali światowej tężnię solankową, ogromne murale, w tym 3D i place zabaw dla dzieci. W obiekcie można podziwiać także światowej klasy sztukę -  w centralnym punkcie galerii wznosi się najwyższa w Polsce, 22-metrowa rzeźba ze stali nierdzewnej „Wir” autorstwa Oskara Zięty. To także pierwszy obiekt w Warszawie zaprojektowany z tak dużą troską o środowisko, co potwierdza certyfikat LEED (Leadership in Energy & Environmental Design).

O GTC

Grupa GTC jest wiodącym inwestorem i deweloperem działającym na rynku nieruchomości, koncentrującym się na Polsce i stolicach krajów Europy Środkowo-Wschodniej. W ciągu prawie 30 lat działalności, GTC wybudował w Europie Środkowo-Wschodniej 78 nowoczesnych obiektów biurowych i handlowych o wysokim standardzie, o łącznej powierzchni 1,4 mln m kw. Obecnie GTC aktywnie zarządza portfelem nieruchomości komercyjnych, na który składa się 43 budynków komercyjnych oferujących ok. 754 tys. m kw. powierzchni biurowej i handlowej do wynajęcia w Polsce, Węgrzech, Bukareszcie, Belgradzie, Zagrzebiu i Sofii. Ponadto Grupa realizuje 440 tys. m kw. powierzchni komercyjnej w stolicach Europy Środkowo Wschodniej, z których ponad 33 tys. m kw. są w trakcie budowy. Akcje GTC S.A. notowane są na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie oraz na Giełdzie Papierów Wartościowych w Johannesburgu.