Komunikaty prasowe

Rośnie footfall Galerii Północnej

Minione lato przyniosło dalszy wzrost footfallu w Galerii Północnej i to zarówno w stosunku do 2022 r., jak również 2019 r. Tylko w okresie od czerwca do sierpnia, rok do roku, obiekt odwiedziło średnio o ponad 5,5% więcej klientów.

Więcej

Klient Galerii Północnej atrakcyjny dla marek

Coraz młodszy, aktywny zawodowo i prorodzinny klient o dużej sile nabywczej jest dziś jednym z największych atutów leasingowych Galerii Północnej. Jego rosnący udział to zasługa m.in. dynamicznego rozwoju Białołęki – dzielnicy Warszawy, w której znajduje się obiekt. O tej zalecie Galerii Północnej, którą doceniają marki, opowiada Roman Bugajczyk, dyrektor obiektu.

Więcej

Znane marki doceniają potencjał Galerii Północnej

Północna zamyka sezon letni z serią przedłużonych umów, które objęły ponad 3,1 tys. m kw. powierzchni najmu, a także z nowymi otwarciami, które wzmacniają segmenty m.in. dla dzieci i spożywczy.

Więcej

Północna chłonie trendy i umacnia się na rynku

W dobie ewolucji branży retail centra handlowe coraz lepiej wykorzystują swój potencjał. Otwarte są także na nowe trendy i zmiany, jakie zachodzą w otoczeniu. Przykładem jest Galeria Północna. Obiekt nie tylko skutecznie oparł się wyzwaniom, ale umacnia się dzięki własnemu rozwojowi i ekspansji dzielnicy, w której się znajduje. O kondycji rynku, galerii i jej otoczenia mówi Roman Bugajczyk, dyrektor Północnej oraz Head of Retail in Poland w GTC S.A.

Więcej

Galeria Północna partnerem głównym warszawskiego „Biegu przez Most”

Galeria Północna wspiera jedną z największych imprez sportowych na Białołęce – „Bieg przez Most”. Już po raz 7 obiekt został partnerem głównym wydarzenia organizowanego przez Urząd Dzielnicy Białołęka. Zaplanowane na 10 września zmagania odbywają się po raz dziesiąty.

Więcej

Kontakt
dla prasy

Tomasz Pietrzak

Head of Retail & Property PR Projects
Guarana Public Relations

509 106 256 gp@guaranapr.pl Background